onsdag den 21. marts 2012

Kommer foråret nu

Jeg sidder stadig med benet i lodret.

Blev opereret den 1 marts, men syntes ikke at jeg kan mærke nogen forbedring.
Siden sommerferien sidste år har jeg haft ondt i knæet, (lavede et fald på trappe) og det er nu konstateret at jeg skal have et nyt knæ.
Træner det jeg kan, men kommer ikke til at gå lange ture som det ser ud, men kan og skal cykle for at få lidt motion.
Har lige været en tur i haven, og der sker der noget nu er der også blomst i de første primula.
glæder mig til de lovede varmegrade i dag.
Jeg har haft god tid til at lave håndarbejde og vil tage billeder og lægge dem ind de næste dage.
Glæd jer også til billeder af de mange æsker som er syet og som jeg har fået billeder af.
Ha' en god dag  - Birgith

1 kommentar:

  1. Dejligt med lidt ekstra sytid, men det er da surt at det er fordi helbredet svigter. Jeg håber at du ikke skal vente på knæet for længe.
    kh
    Angelika

    SvarSlet