tirsdag den 21. januar 2014

Lidt der også blev færdigt i 2013

Som omtalt vil jeg vise noget af det som også blev færdigt sidste år

En gave til min niece, som er begyndt at strikke

en strikke taske, med plads til det meste
 En lomme i begge ender
Og mine  billeder driller i dag, de er roteret men det kan jeg ikke få til at slå igennem.

indhold i tasken - to holder til rundpinde
 og en lille taske til småting,
endvidere en strikkebog for begynder med strikkeskole, saks, nåle,
en hækkelnål og et par nøgler garn

 et kig ind i tasken

Jeg har strikket trøje færdig til Marcus
 Tidlige omtalt - indkøb på Fredericia messen

på bagsiden er der en helikopter

To par sorte fingerhandsker er det også blevet til,
et par med striber er undervejs.

Birgith

1 kommentar:

  1. kære Birgith,
    sweateren er rigtig fin ! den bliver han sikkert glad for. Mon ikke han vil stå foran spejlet for at se helikopteren ? ;-)
    Strikketasken er en gave af ekstraklasse !
    kh
    Angelika

    SvarSlet