lørdag den 18. oktober 2014

terressesyning

Om sommeren er det godt at sidde ude at sy, men for mig kun i hånden,
gider ikke at slæbe maskinen ud
Det er ikke blevet til mange færdige projekter, men lidt
disse små klempunge er blevet færdige.



den ene at de små har jeg sat karabin i, kan bruges til opbevaring af en sut


og denne lille taske/etui  - syet på amerikansk
mangler kant med lynlås
Syet i repro stoffer, fra Helene Juul


på mit tæppe har jeg syet alle de sorte sekskanter,
syntes ikke det er let at se til at sy i sort,men når det foregår ude er lyset fint til at se til
  lige nu syer jeg kanter, sidder inde, mangler ca. en meter inden den skal en tur under symaskinen,
for at få den sidste kant på


og nu det ikke er så godt at siddde ude

har været ved at lege lidt med en blok som jeg så på nettet


mit projekt med dresten plate har også lige været en tur på bordet

nu har jeg fået den syet sammen, klar til sandwich
til de store felter havde købt stof en gang
men var "kommet til" at bruge det til et andet projekt,


lørdag - fri-og hvad skal man nu:
rengøring !
madlavning !
 har handlet
sy !
strikke !
læse !
OK
lidt rengøring, lidt madlavning,
så kan der blive plads til at sy, strikke og læse

Ingen kommentarer:

Send en kommentar