søndag den 9. januar 2011

Igangværende projekter

Strik:

Jakke - Cardican i tynd uld, mønstret er fra en bog af Annette Danielsen, Hvirvelvind, den  består af en sjælevarmer med et stort rund stykke med hul i som syes på. forvirret!! det skal ses

Vest - inspirerret af ovenstående - jeg startede med at strikke et stykke til ryggen ca. 20 x 20 og har så slået en masse masker op til ærmegab, samlet masker op langs bunden af "ryggen, slået en masse masker op til ærmegab. strikket rundt og med mellemrum taget ud, nu er jeg ved at strikke sidste omgang og så skal der som afslutning hækles en kant.

Vest til Marcus ( det er barnebarnet på næsten 3 år) den strikkes i meleret uld

Og så har jeg lige invisteret 100,- kr i strømpegarn, det var til en tier stykket


Patchwork:

Flowers, sy en blomst i ugen. siden jeg begyndte i juni har jeg syet en blomst i gennemsnit om ugen


Dækkeservietter, fire stk. de mangler "bare det sidste quilt

Tæpper til quilt fire stk. m.m.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar