søndag den 9. februar 2014

Lukkekanter er syet

Jeg har nu syet 12 næsten ens dækkeservietter til camping
de første fire var til vores campingvogn
de næste er sønnen og svigerdatteren campingvogn
de sidste fire er til nogle venner
de ønskede sig også dækkeservietter med campingvogne


Ud af resterne har jeg syet fire servietter til brødbakke, 
dem har jeg syet kanter på i dag

Til Marcus har jeg strikket en trøje i hønsestrik
han har selv valgt farverne og bestem at der skulle strikkes 
biler
mænd 
og huse - som vist mest ligner hytter
bare ærgerligt at den bestemt ikke er alt for stor
det kan være at jeg må strikke en ny

Ha' en go' søndag aften
Birgith



2 kommentarer:

  1. Sikke en masse fine ting du går og laver. Glæder mig til at følge din blog.

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at høre, er ikke så flittig med at skrive, men samler lidt sammen og så kommer det iklumper
      Birgith

      Slet